header image
    Twitter yüklenirken lütfen bekleyiniz Osman Sınav Fan Twitter
Son Güncel Duyuruları Osman Sınav Twitter'dan Takip Edebilirsiniz!
7000'i aşkın Osman Sınav Fan Hayranları arasına katılmak için Tıklayınız!
Osman Sınav Fan Hayranları Facebook Sayfası için Tıklayınız!

20 Nisan‘da gösterime giren Pars:Kiraz Operasyonu filminin oyuncularını tanıtmaya giden Osman Sınav Fan Sitesi, oyuncu Pelin Batu‘yu ele aldı ve işte Pelin Batu hakkında merak ettikleriniz…

pelin_batu5.JPG

pelin batu Doğumu
1978 – Ankara

Eğitimi
Boğaziçi Üniversitesi Tarih Bölümü

1978 yılında Ankara’da dünyaya gelen Pelin Batu, dışişlerinin en ünlü diplomatlarından biri olan babası İnal Batu’nun görevi nedeniyle hayatının büyük bir bölümünü yurt dışında geçirdi. Henüz bir yaşındayken babasının tayini nedeniyle Kıbrıs’a gitmek zorunda kalan Batu, okul çağına geldiğinde ise kendini Pakistan’da buldu.

İlk ve orta öğrenimini Pakistan’da Beacon House Public School, Ankara’da Pakistan Embassy Study Group ve Hacettepe Üniversitesi Piyano Bölümü’nde yaptı. Liseyi Marymount School (New York 1993-1995) ve Mannes College of Music’te (1993-1995) okuyan Batu, New York Üniversitesi’nde Edebiyat, Tiyatro, Felsefe öğrenimi gördükten sonra Boğaziçi Üniversitesi Tarih Bölümü’nü bitirdi.

İslamabad, Girne, Prag, Londra, Paris, New York gibi birçok şehirde bulunduktan sonra, tatil için geldiği günden beri İstanbul’da yaşıyor. Siyaset ve politika ile ilgilenmediğini söyleyen Batu, sadece yazı yazmak ve oyunculuk yapmak istediğini belirtiyor.

Pelin Batu, ilk sinema deneyimini Ferzan Özpetek filmi olan Harem Suare ile gerçekleştirdi. Oyunculuk kariyerini birçok sinema filmi ve televizyon dizisi ile devam ettiren Pelin Batu’nun bir tane de kitabı var. Pelin Batu’nun ‘Ghost Sonata’ adlı oyundan en iyi kadın oyuncu ödülü bulunuyor.

Filmleri – Oyuncu (14 Film)
Dün Gece Bir Rüya Gördüm Lale 2006
Pars: Kiraz Operasyonu İnci öğretmen 2006
Sessiz Gece Çiçek 2005
Ayışığı Neredesin 2004
Bakış 2003
Baba Deniz 2003
İçerideki Kizar 2002
Sır Çocukları 2002
O Şimdi Asker Müzeyyen 2002
Şellale Nihal 2001
Komser Şekspir Komiserin Kızı Su 2000
Harem Suare Çerkez Cariye Nevres 1999
Hayal Kurma Oyunları Zeynep 1999
Akşam Güneşi Jülide 1999

Pelin Batu Fotoğraf Ve Resimleri için… 

Etiketler: , , , , , , , , , ,

Bu Yazıyı Okuyanlar Bunlarıda Okudular

      48 Yorum var “Pelin Batu Kimdir?”

      • serkan matban 14 Aralık 2008

        pelin batu çok mükemmel bir oyuncu.kendisine hayranım ve başarılar diliyorum

      • clausewitz 888 14 Ocak 2009

        PELIN BATU 4 ever!

      • yabanın biri işte 22 Ocak 2009

        insan sadece duyduklarıyla ve anlatıldıgı kadarıyla bilemez karşısındaki insanın nasıl biri oldugunu ama bildigim tek şey pelin hnmın gözleri honun hakkında herşeyi anlatmaya yeterde artar bile gerçi bir yabandanda anca bu beklenir kusura bakmayın.

      • ifo killroy 8 Şubat 2009

        Geçenlerde Boğaziçi Üniversitesi kütüphanesinde kitap iadesi yaparken birden arkamda beliren ufacık bir bayan.Tv.da daha dolgun gözüküyor.Bu arada basına yansıyan fazla Avrupai, ülkesine ve kültürüne yabancıymış gibi duran görüntüsü Habertürkte Murat bardakçı ile yaptığı Tarihin Arka Odası programında yerini düşünen ve araştıran bir bireye bırakıyor yavaş yavaş.Umarım bir gün bildiği yabancı dilleri öz kültürünü önyargı ve cehalet kumkumasu batılılara daha iyi anlatmak için kullanır.

      • albki 8 Şubat 2009

        Kişileri hiç bir şekilde tanımadan, araştırma yapmaksızın, tamamen önyargıya dayalı hareket etme gafletine düşmek, bunun aczini,ezikliğini yaşamak ve bu nedenle öz eleştiri yapabilmek erdemli bir davranıştır diyorum ve kendimi vicdanen rahatlatıyorum. M. BARDAKÇI VE P. BATU başta olmak üzere Tarihin Arka Odası proğramında bulunanlara çok teşekkür ediyorum.

      • Fuat BAYAR 16 Şubat 2009

        Nedense Pelin BATU bana herzaman soğuk ve duygularıyla beden dilini senkronize eden biri olarak geliyor.

      • es 10 Mart 2009

        Öncelikle canı gönülden sizi tebrik ediyorum.Habertürk`te ki Tarihin Arka Odasında ki performansınızla,oynunculugunuz mükemmel,birde ülkenmizi yıllarca dünyanın değişik bölgelerinde temsil etmiş çok degerli diplomatımızın kızı olmanız değişik kültürleri tanımanız sizin ufkunuzu genişletmiş.Bence Pelin BATU = Zekasını,dünya görüşünü,güzelliğini,mimik, vücut dilini ve pozitif enerji yayan MİLLİ bir değerdir.(sizi Oman SINAVın seri bir şekilde yöneteceği geniş araştırmalar sonucu oluşturulaçak projelerde Türklerin dünya sahnesine çıktığı andan,Anadoluya giriş, dünyaya yayılması,Osmanlının ortaya çıkışı,yayılması,çöküşü,Çanakkale,Kurtuluş savaşı,TÜRKİYE CUHURİYETİnin kuruluşu ,1980 olayları,pkk konulu doğu sorunu ve en önemlisi kültür yozlaşması konularında sizi *eski Türk Devletlerinde ‘HATUN’***Osmanlı döneminde ‘SULTAN’***Türkiye Cumhuriyetinin kuruluş aşamasında ‘Öğretmen veya ilk bayan millet vekili’***80′Lİ yıllarda bir öğrenci,doguda yeni atanmış bir kaymakam ve günümüzü anlatan çekirdek bir ailede güclü ve yön verici çalışan evin hanımı…)nacizane görüşlerimdir.Saglık,mutluluk ve başarılarınızın devamını diliyotum.

      • Faik Boran 23 Mayıs 2009

        Anlamıyorum bu ne kadar büyük torpilli biri Habertürk de nereyi açsanız herkezin yanına oturtmuşlar onu. Tarihin arka odasında ve diğer çıktığı programlara yorumcu olarak normal şartlarda vasatın çok altında bir bilgisiyle çıkamacağı ap açık. Ama bu kadar vasat bilgi kırıntıları ve konuşurken bi şey biliyomuş havasına rağmen bu haberturk kanalı nasıl onu böyle bu kadar uzman insanların arasına yorumcu diye koyabilyor. Sanırım onlarda NTV de ki Müjde arın programı gibi o zır cahil sarışın kızı programlarında bulunduruyorlar çünkü kafasının içi boşda olsa güzel diye belki, kimbilir.

      • kaan erodogan 7 Haziran 2009

        sayın faik boran,

        eğer sayfanın başındaki özgeçmişi okursanız pelin batu’nun felsefe ve tarih eğitimi aldığını görebilirsiniz. haliyle “vasat bilgi kırıntısı” dediğiniz şeyler sizin sandığınızdan fazlasını barındırıyor.

      • enes ay 21 Haziran 2009

        sayın es ye gönülden katılıyorum .iki kelimeyi bi araya getiremeyen gakguk etmekten konuşamayan sürekli programı konusundan uzaklaştıran , sürekli türklüğü aşşalıyan bir kişi kendisi . sayın murat bardakçı ve erhen afyoncuya bir lafım yok ama batu yu o programdan almaları lazım

      • Evren Darik 13 Temmuz 2009

        Pelin Batu güzel bir kadın. Ama O programlarda Murat Bardakçı ve Erhan Afyoncu gibi hayatını Tarih disiplinine adamış iki uzman varken kendisine niye ihtiyaç duymuşlar ki çok merak ediyorum. Acaba program yapımcılarının ilgi çekmek amacıyla programa ithal etmek zorunda hissettikleri bir ikon olabilir mi? Bu bayanın söylediği bütün bilgiyi bende kitaplardan okuyarak o programa çıkıp seyircilere aktarabilirim yoksa çıkamazmıyım bir iki operasyondan sonra neden olmasın !!!!!!!!

      • namık can 19 Temmuz 2009

        arkadaşlar hepinizin yorumunu okudum ve bu yorumlardan coğunuzun boş insanlar olmadığını anladım.enes ay ve faik boran isimli arkadaslara katılıyorum kızın cok büyük torpili var.p. batu nun hitap ı çok çok zayıf ama son programlarda daha çok çabalıyor programlara daha iyi hazırlanıyor bence artık pelin batu yavaş yavaş magazinel gündemden uzaklaşıp kültürel gündeme geçiyor.

      • şakir akdağ 20 Temmuz 2009

        tarihin arka odası pelin batu olmasa izlenmez iki tane kazma gibi adamı saat beşe altıya kadar kim izler saçma sapan konuşuyosunuz

      • cem yeşilyurt 24 Temmuz 2009

        Pelin Batu’nun çok dananımlı olmasına karşın uzun yıllar yurt dışında kalmış olmasının etkisiyle konuşurken kelimelere hakim olamamaktan korktuğunu düşünüyorum.Bu da ekran karşısındaki görüntüsünü olumsuz etkiliyor.Akıcı bir dille konuşsa eminim daha az eleştirilir.Yazı dili nispeten daha kolay olduğu için çoğumuz yazdıklarını beğeniyoruz,dediğim gibi konuşmasında ‘yabancı’etkenler ağır basıyor.Buna M.Bardakçı’nın sinirli tavrı da etken biraz bence.M.Bardakçı favorimdir ancak sinirli bir yapısı olduğu yakınlarının da ifadesidir.P.Batu biraz da bu ‘çaylak’ muamelesinden muzdarip bence. ustalaşmasını ilgiyle izliyoruz…

      • Emirhan 12 Ağustos 2009

        Pelin Hanım’ı eskiden televizyonda gördüğümde sürekli türkçe kelimeleri hatırlayamayıp yerine ingilizcelerini kullanan bu yüzden de sığ bir kişi profili çiziyordu.Fakat Tarihin Arka Odası Programı bir nevi bu önyargımı kırdı.Ayrıca bu kişinin bu programda ne işi var tarzı yorumlara katılmıyorum, çünkü her ne kadar programdaki insanlar çoğunlukla bilimsel verilere dayanarak konuşsa da programı bilimsel bir yayın olarak gösteremeyiz, daha çok fikir programı,bu zat da fikirlerini güzel bir şekilde dile getiriyor.Ayrıca geçen programda harçlarla ilgili söylediği fikirlere tamamen katılıyorum,bu fikirler onun programdaki diğer kişilere nazaran halka daha yakın olduğunu da gösterdi bence.Pelin Hanım’ı gayet zevkle izliyorum.

      • ESRA CANAN 19 Ağustos 2009

        Pelin hanımın; Murat bey ve Erhan bey’in karşısındaki yetersiz bilgisi ve deneyimsizliği, en önemlisi de türkçesinin bozuk ve anlatımının sıkıcı olmasının dışında sadece programa bir renk kattığını düşünüyorum görsel olarak.Dikkat ettiğim kadarıyla o haftanın konusuna hazırlanıp çalışıp geliyor yanında dökümanlarını bulunduruyor.Ama işte o dökümanlara bakmak,akıcı olmayan anlatım yanındakiler de usta olunca kolayca farkediliyor.ve ne zaman susacak acaba diyorsunuz

      • Evren Darik 20 Ağustos 2009

        Ben aslında tamda aslında Esra Canan hanıma katılıyorum.

      • ilay bahar 25 Ağustos 2009

        pelin batuyu sözde ermeni soykırımı hakkındaki düşüncelerinden dolayı yargılamaya hakkım yok ancak boğaziçinde tarih öğrenimi gören birinin bu denli bilgisiz(öyleki daha tehcir ile soykırım arasındaki farkı ayırt edemeyen ve tehcir kanununun ne için uygulandığını bilmeyen..),bilmiyorsa da araştırmacı bir yapıya sahip olmayan bir üniversite mezunu!! olduğunu söylemeye hakkım var sanırım. pelin hanım ermenilere haksızlık yapıldığını ifade ediyor ermenistana gidip onların dertlerini dinliyor fakat zamanında aslında tam tersine ermenilerin türklere yaptıkları soykırım hakkında türk vatandaşların neler yaşadığını dinlemiyor.ermenilerin zamanında karabağ savaşında azerilere neler yaptığını da biliyoruz. bunları açığa çıkaran gazeteci yazar tatyana çaladzelin ermeniler tarafından nasıl tehdit edildiğini ve gazetecilikten alındığını ve bunun gibi pek çok şey…bunlar unutuluyor. şimdide bizlere yapılan soykırım sanki ermenilere yapılmış gibi ortaya atılıyor ve Türkiyeyi bir kez daha bölmeye çalışma politikasını amerika ile beraber yürütüyorlar.evet ortada bir soykırım var ama türklere yapılan bir soykırım bu. pelin batu bu programda konumankeni gibi duracaksa bence orda yeri yok(ama malum herşey torpil).pelin hanım bırakalım da herkes kendi işini yapsın,siz iyi bir oyuncu olarak sinema filmlerinize devam edin..

      • hakan tascı 15 Eylül 2009

        pelin hanım gerçekten muhtesem bir bayan …. ermeni meselesindeki görüşlerine hayranım

      • özkan binol 29 Eylül 2009

        Saçmalayı bırakın beyler… Pelin Batu bugüne kadar görebileceğiniz en donanımlı insanlardan birisidir. Kendisi modern türk kızları için moedl olacak birisidir.

      • EVREN DARİK 30 Eylül 2009

        Pelin Batu istesek de istemesekte orada olacak. Bu sayfanın ilk başında biyografisinde ” Siyaset ve politika ile ilgilenmediğini söyleyen Batu, sadece yazı yazmak ve oyunculuk yapmak istediğini belirtiyor. ” diye yazan bir kişinin tarih ile ilgisi ancak benim tarih ile ilgim kadar olabilir ki tarih bölümü okumamış biri olarak.. Bitsin artık şu Pelin Batu konusu…Bu arada Hakan Taşçı beyefendi ermeni meselesindeki görüşlerine hayranım demiş, kendisine mi yoksa görüşlerine mi, ikincisi Özkan Birol Beyefendi kendisinden model Türk kızı olarak bahsediyor kaç tane Türk kızı gördük, objektif bir değerlendirmeyi içeren bir çalışma var ise görelim, Pelin Batu hakkında bu sayfa da yapılan yorumların hepsi onun tarih bilgisinden çok herhalde oyunculuğu, yazıları veya fiziksel özellikleri ile ilgili ne fiziksel özellik ya şaşı biri için…

      • Cihan 4 Ekim 2009

        Pelin Batu’yu begenerek izliyorum. Murat Bardakci tabii ki bir usta ve cok biliyor ama programda hem cok sinirli hemde baska kimsenin konusmasina izin vermiyor. Ben bir izleyen olarak rahatsiz oluyorum acikcasi. Biraz biraksa da gorsek Pelin Batu’nun neler diyecegini.

      • özkan binol 9 Ekim 2009

        Araştırmaya gerek yok, biraz zeka çalıştırmak yeterli

      • remzi mirza 10 Ekim 2009

        ben pelin batuyu murat bardakçıgibi önlü bir tarihçinin karşısına çıkma cesatinde bile olsa tebrik ediyorum

      • Pozitif Hasan Kilit 19 Ekim 2009

        Pelinhanım; herşeyden önce çok zeki başarılı bir insan,sinema oyuncusu,araştırmacı yazar, tarih’e bakan bir çift göz…Murat Bardakcı ekolüne çok yakışıyor saygılarımla….

      • özlem soyer 1 Kasım 2009

        Pelin Batu’yu destekliyorum. onun ihtiyscı olan tek şey daha fazla konuşmasına izin verilmesi. sayın Murat Bardakçı’dan fırsat kalrsa pelinin bazı yorumları ve bakış açısı daha fazla öne çıkabilir ve kendini daha iyi ifade edebilir. böylelikle yanlış bildiklerini de doğrulamayı ve daha akıcı konuşmayı öğrenecektir. murat bardakçı madem ki konuşturmayacak needen çıkarıyor ki programa..bilgisi yeterli olmayabilir ama yorumları ne olacak onu öğrenmek istiyorum açıkcası..

      • ramazan hakkı 10 Kasım 2009

        bence guzel bır kadın studyo ya renk katıyor belkı bılgısı var ama guzellıgı agır bastıgı ıcın orda tutuluyor….

      • DİDEM AYDIN 22 Kasım 2009

        bence de pelin batu hanımefendi görüntü avantajından ve biraz da reyting kaygısından orada oturuyor fakat kendisinin NTV deki müjde ar’ın yanında oturan aysun kayacı ile aynı kefeye konulması da büyük haksızlık olur.Türkçesinin çok yeterli olmadığı doğru fakat aldığı eğitimlerden dolayı saygı duyulması gereken biri olduğuna inanıyorum bence biraz da çekememezlik yapıyoruz.evet ben de çekemiyorum kendisini fakat bu durum güzelliği ve eğitim seviyesi ile alakalı değil babasıyla ilgili..keşke benim de babam diplomat olsaydı da ben de onun kadar eğitim kariyeriyle donanabilseydim:)

      • H.EMEN 26 Kasım 2009

        açıkçası Pelin BATU’yu daha yeni keşfetmeye başlıyorum,beni bir cümlesiyle etkilemeyi başardı.ha siz simdi bana diyeceksinizki, sen bir cümlelik adammısın ama şunuda bilmenizi isterim bir cümlede yaşam gizlidir bazen bir cümle herşeyi anlatır. ve sen Pelin BATU hayran olunucak bir kadın degilsin, olsa olsa, aşık olunur sana, seni yakından tanımayı çok isterdim.H.EMEN

      • Arzu GEDIKLI 14 Mart 2010

        Kesinlikle Turkcesinin yetersiz oldugunu dusunmuyorum.
        Su anda izliyorum ve asil sorununun fikirlerinin net olmamasindan kaynaklandigini dusunuyorum, bu yuzden kendini net ifade edemiyor, yanlis yerlerde dolasiyor ve bu yuzden cabuk susturuluyor. Ayrica, kendimde Avrupa’da yasayan biri olarak cok iyi goruyorum ki Pelin burda asilanilan sekilde iki tarafli dusunmeye calisiyor…Tarih konusurken insanî dusuncelere yer olmaz, vakia vardir, bunlar konusulur. Acizane kendisine hatirlatirim ” comparaison n’est pas raison”

      • onur ç 14 Mart 2010

        Tüm dünya türkler ermenileri katletti diyor pelin batu bir ermeni için ağlıyor.

      • Anu$ simsek 4 Mayıs 2010

        Lutfen lutfen Pelin hanim size bir soru bana cevap verin sizin Ali Batu adinda bir kardesiniz var mi o kimse sizin kardesiniz mi? Istanbul Bebek’te ilk okula gitti mi, ben okul arkadasimi ariyorum senelerdir ne olur bana cevap verin insallah bu yazim size ilesir cok mersi.

      • Ender aytunc 6 Mayıs 2010

        Pelin hanim kariyer sahibi basarili bir insandir..Tarihin Arka Odası’na gelince Murat Bardakci tarihci degildir arastirmacidir.. Erhan Afyoncu tarihi bilgisi yeterli olmayan tarihte yasanmis olaylari yasanmamis gibi gostererek gundeme gelmeye calisiyor,bazi saygin tarihcilerimiz afyoncunun hatalarini yazmislardir.. kisacasi 3′u de guvenilir tarihci degildir.. Program daha cok bir talk show’dur tarih acisindan bakanlar yanlis bilgi edinebilir bence…

      • Nülüfer Özdemir 30 Mayıs 2010

        Pelin hanim kendini ifade etmede zorlandigi cok aciktir. Cok iyi donanimli bir egitime sahip oldugu söyleniyor ancak bunu da göstermesi gerekmezmi?

        Ayrica Murat beyin programi sunus seklini begenmiyorum.
        Ben merkezci bir kisi izlenimi yaratiyor bende.
        Program talk show niteligindedir bilgilendirme amacli degildir.

        Keske Habertürk bu tür programlara gercekte hak eden tarihcileri cikarsa…

      • Fatih 30 Ağustos 2010

        Pelin hanım ömrünün çoğunu dış ülkelerde geçirdiği için ülkesine ve öz kültürüne oldukça yabancı birisi. Tüm herşeyi yanbacının bakışı ile değerlendiriyor ve bir çok konuda aykırı tepkiler verebiliyor. Bu da bariz olarak gösteriyorki yabancı kültürler üzerine bizim kültürümüzü bina ederken ciddi sıkıntılar çekiyor ve büyük hatalar yapıyor. Sanki bir futbol maçını basketbolun kuralları ile yönetiyor. Böyle olunca gün oluyor bizim atalarımız şurada yanlış yapmış (doğru olduğu halde) din o dönemde öyle demiş bu gün böyle olmalı…(Ki bizim dinimiz avpulalıların her yüz yılda keyiflerine göre değiştirdikleri dini değildir. Bundan dolayı zorlanıyor.) Tüm bunlara bakıldığında batı kültürünü bize taşımada çok başarı olabilir yalnız kendisinin söylendiği gibi çokta başarılı olduğunu düşünmüyorum. İçinde bulunduğu ortam ve şartlar onu bugün bu şekilde yansıtıyor…

      • ferindar karabulut 28 Kasım 2010

        mhb arkadaslar bu pelin hanim bence hiristiyanliga hevez ediyor su babasi tarafindan ermeni farketmedizmi?

      • Murat Aksoy 19 Ocak 2011

        Oyunculugunu bilmem ama tarih bölümünü bitirmesine ragmen nasil bitirdigini merak ettigim biridir. Tv’de tarihi bir olay hakkinda konustugu zaman devirmedik cam birakmadan konusmasini kesmiyor. Ve de iyi sinir ediyor.

      • Aslı Günday 5 Mart 2011

        pelin hanımın hristiyanlığı müslümanlığı sizi ne ilgilendiriyor? ayrıca kendisi New York Üniversitesinde Edebiyat-Tiyatro-Felsefe okuduktan sonra “Boğaziçi Üniversitesi”nde TARİH okudu siz prof.dr. vesaire misiniz? ben anlamıyorum cahil cürretinizi hiç mi hiç anlamıyorum doğrusu! belki de hazımsızlığınız ; kızınız yaşında , bayansanız sizden güzel , aynı zamanda yaşına rağmen zeki ve donanımlı , bu toprakların dilini kültürünü küçüklükten almamış olmasına rağmen ayak uydurmuş ve yorumlamış siz hala boşluktayken kendine sapasağlam bir yer edinmiş olması olabilir mi?.Donanımlı diyorlar gösteremiyor kiii demişsiniz İngilizce “anlarsanız” gösteriyor mu? göstermiyor mu? aa ama yok Türkçesi çok çok akıcı değil ya hemen karalayın yok avrupa özentisi bilmem ne sadece pelin batu için değil kendinizden genç insanları yerme çabalarınızı anlamaya çalışıyorum da şunu çözemiyorum sizin kuyruk acınızın sebebi ne?

      • M.ozgencil 6 Mart 2011

        Pelin hanımın tarih bilgisinin şimdilik masanin ustundeki kaynaklardan ibaret olduğunu düşünüyorum. Fakat bu konular islendikce kendisininde cabası ile bir bilgi birikiminin başladığı sinyallerini vermektedir. Murat beyin yasına geldiginde Pelin hanımında onun kadar konusabilecegini düşünüyorum. Ama yine de cok bilen tavri birakip daha icten bir sekilde arastirmaci Oldugunu Öne cikarabilir
        Ayrıca çok feminist bir görüntüsü var. Zaten bilgi kaynağı bayanlara hep feminist damgası vurulmustur. fiziksel olarakta kendisinin hastasiyim.

      • tuğrul kolcu 22 Nisan 2011

        pelin batu ya sadece hayranım.

      • arzu 24 Nisan 2011

        Asli hanim ve onun gibi dusunenler, bence terboye elden birakilmamali. Ben o programda Pelin Batu konustugunda rahatsiz oluyorum cunki kendinden emin bilgileri dogru Türkçeyle duymak istiyorum. Pelin Batu’dan hiçbir asagi kalir yanim yok, hatta fazlam var, benim elestirim hazimsizlik degil…Tarih konusuyorsa bir tv programi orada konusturulan bayan is -program arkadaslari tarafindan da kuklaya cevrilmemeli, kendisi bunu gorebilmeli, haddini bilip cekilmeli derim…Onu o programda çok yersiz buluyorum…Ne yapsa da aksini dusunmeyecegim. Film yapsin zevkle izleyeyim(belki)

      • Selçuk J SAM 30 Nisan 2011

        Pelin Batu Hanım, bazen çok şaşırtıcı (kimsenin bilmediği) şeyleri ortaya sunabilirken bazen de herkesin bildiği şeylerde çok şaşırtıcı şeyler öne sürebiliyor…

      • bülent karaman 3 Ağustos 2011

        harika şahane on numarasın pelin iyi ki varsın

      • Madda Marjani 21 Ekim 2011

        Ya tartistiginiz seye bakyaaa… Arkadaslar haberturkun ne mal oldugu belli zaten oraya cikanlar zaten turkiyenin en serefsizlerine sapka cikartan serefsizler

      • mehmet bozkurt 19 Mayıs 2012

        Pelin Batu ABD yada İsrail ajanı olmasın????

      • yasin 26 Mayıs 2012

        türkiye den uzak dursunda nerne ne yapıyosa yapsın!

      • ilginc 17 Ağustos 2012

        çok ilginç. aslında tanıyormuşuz da bilmiyormuşuz. hep gözümüzün önündeki filmlerde rol almış.

      • tolga kulol 25 Ekim 2012

        Hep ayni tornadan cikmis tiplerin agiz yapisi ve ifadeleri ..hic birinin birbirinden farki yok..ortak ozellikleri Türk ve musluman halkin deger ve gecmisine kufur etmek ve batidan aferin almak..sanatciliklari ne ki yanliz bunlara imkan tanindigi ve batinin medyasi ile tanitildiklari icin
        bize aptalca fikir ve vucutlari tanitiliyor..

      Yorumu Yanıtla