header image
18 Aralık 2007 Güncel, Tv Dizileri 8 Yorum var
    Twitter yüklenirken lütfen bekleyiniz Osman Sınav Fan Twitter
Son Güncel Duyuruları Osman Sınav Twitter'dan Takip Edebilirsiniz!
7000'i aşkın Osman Sınav Fan Hayranları arasına katılmak için Tıklayınız!
Osman Sınav Fan Hayranları Facebook Sayfası için Tıklayınız!

sinav.jpg Reytingleri yüksek olmasına rağmen, dün akşam son bölümüyle ekrana gelen Pusat’ı Osman Sınav’ın isteği üzerine yapımcı kuruluş Sinegraf’ın yayından çektiği ortaya çıktı. Dizinin yayınlandığı Cuma günleri tüm günde ilk üç ve ikinci sıraya girmesine rağmen final yapması kafaları karıştırırken, yapımcı Osman Sınav dizinin yayından kaldırılması ile ilgili olarak, “Pusat’ı kalite olarak kendini aşamadığını düşündüğümüz için bitirdik.” dedi. Sınav 26 Nisan 2005’te de benzer bir gerekçe ile Kanal D’de yayınlanan Kapıları Açmak’ı yayından çekmişti. İlk ona girmenin bile başarı sayıldığı reyting sıralamasında Osman Sınav’ın bu tutumu sektörde kaliteli projelerin artacağı yorumlarının yapılmasına neden oldu. 13. bölümde ekrana veda eden Pusat’ta Sivas’tan çıkıp şampiyonluklara uzanacak bir boksörün hayatı anlatılıyordu.

Etiketler: , , ,

Bu Yazıyı Okuyanlar Bunlarıda Okudular

      8 Yorum var “Kendimizi aşamadığımız için Pusat’ı bitirdik!”

      • CİHAT YILDIZ 19 Aralık 2007

        SELAMLAR HOCAM PUSAT DİZİSİ ÇOK GÜZEL BİR DİZİYDİ BÖYLE KISA SÜREDE BİTMESİ TÜM PUSAT HAYRANLARINI HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATTI BÖYLE GÜZEL BİR DİZİNİN BU KADAR ÇABUK BİTMESİNE ANLAM VERMİŞ DEİLİM HOCAM SİZE BİR SORU SORUCAM PUSAT DİZİSİ TEKRAR YAYINA SOKARAK DEVAM ETTİRE BİLİRMİSİNİZ ACABA İLERLEYEN ZAMANLARDA BU DİZİ’NİN DEVAMI OLACAK MI İNŞALLAH OLUR BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM İYİ AKŞAMLAR KOLAY GELSİN HOCAM K.İ.B ALLAHA EMANET OLUN

      • Alican 20 Aralık 2007

        Dizi kendini asamamıs nedir ?? ne amacta asamamıs b u kadar sevilen dizi inş tekrar baslar

      • mustafa yüksel 20 Aralık 2007

        Merhaba osman abi.Öncelikle gerçekten senin ismini duydugum zaman işte kalite seyredeceğiz diyorum gerçekten mesleğe saygı ve sevgi diye buna denir.tebrik ederim seni abi her projen için çok başarılı birisin ülkemizde sinema ve dizi sektöründe teksin ve tartışılmassın.Abi aradığın yeni bir yüz varsa ben burdayım:)hani derlerya beğenmesende bir bak diye,belki olur be abi:)ellerinden öperim saygı ve sevgiler başarılar abi..

      • tanju avci 8 Nisan 2008

        pars narkoterör çok mu tutuyo yayınlandığı gün 8. 9. oluyo pusat ise 2. 3. oluyodu bitirdin mutlu ol osman sınav

      • akrep 2 Mayıs 2008

        kendimiz aşamadık derken ne demek istediniz?reytin rekoru kırıyosunuz ilk 2 veya 3 oluyosunuz ama kendimizi aşamadık diyosunuz.başka bir dizi olsa ve ilk 3 e girse 200 bölüm verirler ama siz sadece 13 de kaldınız.yetmez osman bey yetmez daha mantıklı bi açıklama yapın bence kendimizi aşamadık hiçte mantıklı bir açıklama degil.pars çok mu kendini aştı! hem sizin işleriniz apar atı gibi yaaaa pars için öle diyosunuz pusat zaten 2-3 deydi devam etseydi zaten 1 olurdu.pars 9-10 larda sürünmeye devam eder.lütfen artık sözünüzde durun ve pusat ı tekrar yayına koyun.saygılar

      • ali kobak 28 Nisan 2009

        bence çok güzel bir diziydi neden kapatıldı

      • asilkan kökkaya 17 Ağustos 2010

        ewt arkadaşlar hepiniz hak lı sınız osman sınav hocam neolur pusat dizisi kaldıhı yerden devam etsin

      • mert bahadır 16 Haziran 2012

        Bu kadar yıl geçtikten sonra hala hatırlanan ve 13 bölümlük serisi defalarca izlenen bir dizi bence tekrar çekilmeli.

      Yorumu Yanıtla