header image
27 Şubat 2009 Tv Dizileri 29 Yorum var
    Twitter yüklenirken lütfen bekleyiniz Osman Sınav Fan Twitter
Son Güncel Duyuruları Osman Sınav Twitter'dan Takip Edebilirsiniz!
7000'i aşkın Osman Sınav Fan Hayranları arasına katılmak için Tıklayınız!
Osman Sınav Fan Hayranları Facebook Sayfası için Tıklayınız!

Yapımcılığını Osman Sınav’ın ve yönetmenliğini Raşit Çelikezer‘in üstlendiği, senaryosunu Yiğit Güralp’in yazdığı ilk bölümü beğeniyle izlenerek, TRT ekranlarında devam eden Doludizgin Yıllar Dizisinin 24.Bölümü olan “gerçek dostlar 2 Mart Pazartesi 19.30′da TRT ekranlarında devam ediyor…

Yusuf Ömer Sınav, Selen Seyven, Yılmaz Calayır, Arda Kural, Deniz Özpınar, Yağız Bankoğlu, Gürkan Tavukçuoğlu gibi genç ve yetenekli isimlerin; Hüseyin Soysalan, Erdal Cindoruk, Ayşegül İşsever, Mehmet Polat, Suat Güzey, Aslı Aybars, Meltem Savcı ve Aylin Saraç gibi usta oyuncularla başrolleri paylaştığı Doludizgin Yılların bu yirmidördüncü bölümünün konusu ise şöyle…

Barış’ın doğup büyüdüğü ev, eşyaları ile birlikte satılmış ve artık Barış ile Saliha için yepyeni ve daha zorlu bir hayatın kapıları açılmıştır…

Saliha kimseye yük olmadan kendi ayakları üzerinde durmaya çalışsa da Barış annesini de kanatları altına alacak formüller aramaya çoktan başlamıştır…

Gülşen ve Adil bu yeni hayatta Barış ve Saliha’yı yalnız bırakmamak için ellerinden geleni yaparken Bekir’de Asu’nun yardımı ile birlikte aldığı arabayı geri satarak hatasını telafi etmeye çalışmaktadır…

Savaş vakit kaybetmeden yeni atıyla çalışmalara başlamış ve onun için çok özel bir isim düşünmeyi de ihmal etmemiş, borçların ödenmesi ile birlikte de Cemal’in tahliye olma zamanı gelmiştir…

Bütün bunlar olurken finalde Burak’ın teklifiyle harekete geçen Aliço, Feraye, Asu, Bekir, Barış ve Gülşen şimdi hem kimsenin bilmediği gizli bir plan yapmaya hem de bütün çiftliği örgütleyerek Cemal’e bir hoş geldin sürprizi hazırlamak için yeniden omuz omuza vererek çalışmaya başlayacaklardır.

,

Şarkılar, şiirler ve sürprizlerle dolu, Doludizgin Yıllar, yepyeni bölümü “gerçek dostlar ” ile dostluk, aile, aşk ve hayat adına söylenmemiş bütün sözleri söylemeye devam ediyor… Bu çok özel buluşma için 2 Mart Pazartesi gecesi 19:30’da TRT1 ekranları karşısında yerlerinizi almayı unutmayın.

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bu Yazıyı Okuyanlar Bunlarıda Okudular

      29 Yorum var “Doludizgin Yıllar 24.Bölüm Özeti ve Fragmanı”

      • seda 27 Şubat 2009

        harika bi bölüm bizi bekliyo…
        bu hafta şiir yokmuu…:(

      • BJK ÇARŞIIIIIIIIIII 27 Şubat 2009

        barış bu zor günleri en kısa zamanda atlatır inş.yiğit güralp bu hafta şiir yok galiba?? doludizgin yıllar gerçekten iyi bir dizi başarılarınızın devamını diliyorum.BJK KRAL ÇARŞIII SAVAŞA KARŞI BARIŞTAN YANA HER ZAMAN

      • sıla 27 Şubat 2009

        sanırım yok

      • SeNa 27 Şubat 2009

        süper bir bölüm geliyo
        bu haftanın şiiri şarkısı yoqmu???

        ……(

      • melike 27 Şubat 2009

        galibaa ama bu SAMANLIK operasyonu ne ve bence yaşlansalarda her ikiside cokk güzel \yakışıklı

      • cansu 27 Şubat 2009

        yha yusuf ömer yaşlanınca bile çok yakışıkl selen seyven çok güzel olmuş biras buruşmuşlar ama olsun

      • cansu 27 Şubat 2009

        bence savaşın yeni atının adını kral yapar çünkü şehzadeye uysun die ama bence ona çok güzel bi ad koymaları gerek mesela BAGÜAYATI(BARIŞLA GÜLŞENİN AYIRANIN ATI):D XD

      • dnzyldz 27 Şubat 2009

        bu bölümde güsel olcağa benziyooo inş. devamı gelmeye devam eder

      • barış 27 Şubat 2009

        HARİKA Bİ DİZİ COK MANYAK VALLA HİÇ KAÇIRMIYOM ALTIMA KAÇIRIRIM YİNE KAÇIRMAM BU DİZİYİ :)

      • azra balık 27 Şubat 2009

        süperrr bir bölüm bizi bekliyor özette yazanlara çok sevindim ama savaş olmasa süperrr olur

      • harika 27 Şubat 2009

        çok güzel ya acaba nasıl bişey olacak hani yaşlanmışlarya heycanla bekliyorum:D

      • bartu 28 Şubat 2009

        çokk gzl bir dizi samanlık operayonu nasıl olcak felan çooookkkk merak ediyorum.yusuf ömer sınav sana bayılıyorum

      • SiNeM 28 Şubat 2009

        süper bir bölüm bizi bekliyor
        yusuf ömer seni çokk seviyorum

      • rümeysa K 28 Şubat 2009

        tabii ki yaşlanınca aşkım yakışıklı meleğimde gayet güzel olmus bence savas(salak) atın adını paşa koyacak cünkü yusuf ömer sınavın atı yani şehzadenin gerçek adı paşa bilmem bana öle geldi

      • ilayda öksüz 28 Şubat 2009

        bu bölüm yine her zamanki gibi muhteşem yaşlılık ikisinede çok yakıştı ama özellikle barışa yerm onu çok tatlı ya:D:D:D

      • ordulu 28 Şubat 2009

        geçen 3-4 bölüm çok duygusal fialndı komik değildi fazla inş.bu bölüm ve diğer bölümler komik olur

      • dnzyldz 1 Mart 2009

        bu bölüm çokk güsel olcakk inş. savaş 2. plana atılırrr inşş. ata da hiç yakışmadııı:P

      • Büşüşşş =)) 1 Mart 2009

        heyooo…süper bi bölüm dahaa izlicezzzzz

      • SiNeM_12 1 Mart 2009

        son bölümlerde hep hüzünlüydü arada bi güldürüyodu
        inş. bu bölüm hep komik olur komik olcagada benziyo

      • seda 2 Mart 2009

        merhabalar ben seda sizi cok begeniyorum b g ayrılmadı diye cok sevindimm barıs gülsen fotonuzu yollarmısınız

      • izmirli95 2 Mart 2009

        çok sevdiğim bir dizi BARIŞ ve GÜLŞEN İN barışmasına çok sevindim ikisini çok seviyorum

      • asi güzel 2 Mart 2009

        ya bu bölüm çok komik olacağa benziyor.bence savaşın atının ismi şimşek ya da kara şimşek olacak

      • BÜŞRA 2 Mart 2009

        harika bir bölümdü herzamanki gibi….haftaya heyecanlı bir bölüm bizleri bekliyor.

      • izzet erol 3 Mart 2009

        tek kelimeyle mükemmel bir film inşallah devamını dilerim her bölümünü heycanla izliyorum başarılar

      • muge 5 Mart 2009

        bu bölümü süperrdi sonnda salihayla gülşen barıştı çok sevindim… 25.bölümüde çok güsel 25.bölüm müziğini düş sokağı sakinleri sölüo … zaten özettede yazar blki :)

      • sercan yurtlu 7 Mart 2009

        sizi seviyorum

      • BÜŞRA 9 Mart 2009

        haftaya yine cok heyecanlı yaaaaa burak galiba feraye için motorla yarısıyor feraye belkide buragı sevicek ama aliçoya yazık olur o zamanda yaaaaa…bakalım neler olucak merakla bekliyorum.savasta tam salak ya atına gülşen ismini vermiş baska isim yokmuş gibi savas ne yaparsa yapsın gülşen barışı seviyorrrr işte:)

      • büşraaa 10 Temmuz 2009

        ya bn bu savaşa gıcık oluyorum sen kim oluyorsunda atına gülşen ismini veriyorsu salak şey

      • Uğurcan Çokşener 1 Eylül 2012

        ben bu diziyi bilmiyordum pc den eski bölümlere bakıyorum abi böle dizi bidaha gelmez bütün bölümleri izledim ama anlamadığım abi çiftlikte ne olsa şehzadenin önünde söleniyo düşünsenize şehzadedeki havaya bak daha diğer 1 tane bile atın ismi geçmedi çiftlikte tek o atınmı ismivar acaba merak ediyorum bide o dizide savaş olmasa 3 bölümde biter bikere bahar yarışlarında irfanı kötü biri temsil etmeli 1. bölümden biri böle bişey olacağını tahmin ediyordumama abi o adama hasta oldum türkiyeye gelmiş geçmiş en iyi dizi

      Yorumu Yanıtla