header image
22 Aralık 2008 Tv Dizileri 19 Yorum var
    Twitter yüklenirken lütfen bekleyiniz Osman Sınav Fan Twitter
Son Güncel Duyuruları Osman Sınav Twitter'dan Takip Edebilirsiniz!
7000'i aşkın Osman Sınav Fan Hayranları arasına katılmak için Tıklayınız!
Osman Sınav Fan Hayranları Facebook Sayfası için Tıklayınız!

22 Aralık Pazartesi gününde Osman Sınav‘ın yapımcılığını ve Hakan Kurşun‘un yönetmenliğini üstlendiği ve  muhteşem bölümüyle izleyenleri ekranlara taşıyan, soluk soluğa  izlenerek Doludizgin Yıllar Ailesine her bölümüyle yeni heyecanlar katarak giderek bir tutku haline dönüştüren Doludizgin Yıllar tüm hızıyla devam ediyor.TRT ekranlarında yayınlanan Doludizgin Yıllar Dizisi‘nin 15.Bölümün Tamamını İzlemek istiyorum, kaçırdım, sonunu göremedim, en güzel sahneyi ve yeniden(tekrar) izlemek istiyorum diyorsanız merak etmeyin. Osman Sınav Fan Hayranları Dizinin Tekrarını izleyebileceksiniz. Doludizgin Yıllar Dizisi 15.Bölüm Tekrarını izleyin ve Doludizgin Yıllar 15.Bölüm Yorumlarınızı buraya yazınız…

Doludizgin Yıllar 15.Bölüm Videoları Videoları Yüklenmiştir.İYİ SEYİRLER!
Doludizgin Yıllar 15.Bölüm Yorumlarınızı burada paylaşabilirisiniz…

Doludizgin Yıllar 15.Bölüm 1.KISIM
Medium: video.yahoo.com
Link: video.yahoo.com

Doludizgin Yıllar 15.Bölüm 2.KISIM
Medium: video.yahoo.com
Link: video.yahoo.com

Doludizgin Yıllar 15.Bölüm 3.KISIM
Medium: video.yahoo.com
Link: video.yahoo.com

Doludizgin Yıllar 15.Bölüm 4.KISIM
Medium: video.yahoo.com
Link: video.yahoo.com

Doludizgin Yıllar 15.Bölüm 5.KISIM
Medium: video.yahoo.com
Link: video.yahoo.com

Doludizgin Yıllar 15.Bölüm 6.KISIM
Medium: video.yahoo.com
Link: video.yahoo.com

Doludizgin Yıllar 15.Bölüm 7.KISIM
Medium: video.yahoo.com
Link: video.yahoo.com

Etiketler: , , , , , , , , , ,

Bu Yazıyı Okuyanlar Bunlarıda Okudular

      19 Yorum var “Doludizgin Yıllar 15.Bölümün Tamamını İzle”

      • Efsane 22 Aralık 2008

        Harika bir bölümdü, giderek daha güzel oluyor, heyecan artıyor, bir Osman Sınav Klasiği…Teşekkürler Emeği geçenlere…
        Yakında herkes izleyecek…

      • Kaan 22 Aralık 2008

        Yaaaaa harika bi bolumdu, ama bir sonraki bolumun fragmanini da gorduk, ve bu beni daha da cileden cikariyo… sabredemiyorum ve simdi 1 hafta beklemem lazim… ufff…. neden bu dizi bu kadar harika olmasi lazimdi yaa :)

      • Aybike 22 Aralık 2008

        arkadaşlar bişi sorucam ya sonunu kaçırdım sonunda nLLdu biri bana anlatmalı!!

      • kenan 22 Aralık 2008

        cok surukleyıcı bi dizi tam bi genclık dizisi kendımı onların yerıne koyuoyorum ızlerken :) ) 1 hafta sabredemıorum

      • fatoş 22 Aralık 2008

        ya ben seyredemedim ve çok merak ediyorum neler yaşandı :(

      • leyyinlisan 22 Aralık 2008

        harikasınız emeğinize sağlık.bir numara gidiyorsunuz.Rabbim yolunuzu açık etsin dolu dizgin ailesi.saygılarımla.

      • KARA HİLAL 23 Aralık 2008

        disiye arda kural katılıyor.barış gülşeni kıskanır kesin.çünkü sewginin olduğu kalplerde kıskançlık wardır.bakalım barış kıskanır mı eğer gerçekten sewiyosa kıskanır.ama gülşende onu gerçekten sewiyosa asla onu yalnıs barakmas.birbirinise çok yakışıyorsunus asla ayrılmayın.

      • irem_doludizgin yıllar 23 Aralık 2008

        ya gülşen savaş diye biriyle tanışıo çıldırdım barışa nolcak eğer savaşla gülşen sevgili olursa izlemem valla ben hiç bi bölümünü kaçırmadım ama gülşenle barışın arası bozulursa benim de diziyle aram bozulur.

      • şerife nur kalkan 23 Aralık 2008

        ben size 16. bölüm hakkında konuşacam barış çiftliğe geri dönsün ayrıca gülşen salak bi adamla tanışıo o kim hhe o adama hep gıcık kapmkşımdır….. eğer gülşen o adamla çıkarsa kötü olyur…hem baksana onun adı savaş kötü BARIŞ güzel….+=0)(/)…hhhhhhhhe bide dizi böle olmmamış biraz macera yapın….gülşenla barış ayrılmasın GÜLŞEN kalp BARIŞ

      • çiğdem beleş 23 Aralık 2008

        süpeer bir bölümdü taşlar yavaş yavaş yerine oturuyor dedik tamda bekir için yeni bir bayan oyuncu bekliyorduk ki bir baktık arda kural gülşenle barış aşkını sınamak için savaş olarak girmiş merakla ve heyacanla yeni bölümlerde neler olacak bekliyoruz bu güzel dizi için hepinize ne kadar teşekkür etsek az sağolun

      • yagmur 23 Aralık 2008

        sonunu kaçırdıysan izlesene üsttte!

      • aslı zeybek 23 Aralık 2008

        en sonunda işte adil irfann evne tüfekle gdio irfen haneye tecavüzden jandarmaya hber verio adil baba hakkında tutanak tutuyolar annsi barışı bu yngın olayından sonra çiftlikten alıyo fragmanındaysa okullar açılo barışla gülşenin bölümleri farklı olduğu için görüşemiolar e bide annesi barışı çiftlikten de alınca hiç görüşemiolar nerdeyse ztn fakülteye yni bri gelio savaş dio işte gülşene fln laf atıo tanışıolar o savaşa gck oldum ztn pislik nie gelio ki off barış la gülşen ne gzl geçiniolarda o saliha cadısıyla savaş herşeye mahvettiler yha işte cnm sonu ve fragmanı böle

      • ekrem tuncer 23 Aralık 2008

        cok güzeldi ve hareketliydi heyacanla izledık teknik ekibe ve emeği gecen tüm calşanlara tessekürler.

      • ecem 23 Aralık 2008

        arkadaşlar her şey iyi güzel de işi sadece rol yapmak olan oyunculara salak cadı pislik falan ne demek ne kadar doğru sizce?

      • Aybike 23 Aralık 2008

        yha aby bişi dicem bence yurtta barış dünyada barış ve gülşenle barış=) no savaş no savaş!!:D ltfen sakın yane güLLşen sakın ona faLLan aşık oLLmasn !!=( pof yha vaLLa choq merak ediorum acaba nLlcak devamında =(

      • busra 24 Aralık 2008

        eh ıyı

      • selman oktay 1 Ocak 2009

        yaf 15. bölüm harikaydı. Ben bi noktya takıldım aliço ile ferayenin yakınlaşöasında çalan bi şarkı vardı(kor kor ateşler içinde ben yanıyorum)diye biri bana söylesin kimin bu şarkı bulmam lazım lütfeeeeeeeeeeeeen….

      • Güleda Kolcu 5 Ocak 2009

        yusuf ömer hayranıyım onu çok seviyorum onu yakından gördüm bostancı sahilinde çok şeker ve sevecendi hele selen ayrı bi güzellik ikiside birbirine çok ama çok yakışıyosunuz inşallah gerçek hayattada sevgilisinizdir öpüyorum… kendinize iyi bakın hoşçakalın ..

      • gülsüm özyurt 25 Haziran 2009

        Her bölümü soluksuz izliyorum.Hayatımda böyle güzel bir dizi görrmedim.DOLUDİZGİN YILLARI EKRANLARDA GÖRMEYİ ÖLEDİK.eylüle kadar nasıl sabredeceğiz bilmiyorum………………

      Yorumu Yanıtla