header image
26 Kasım 2008 Tv Dizileri 50 Yorum var
    Twitter yüklenirken lütfen bekleyiniz Osman Sınav Fan Twitter
Son Güncel Duyuruları Osman Sınav Twitter'dan Takip Edebilirsiniz!
7000'i aşkın Osman Sınav Fan Hayranları arasına katılmak için Tıklayınız!
Osman Sınav Fan Hayranları Facebook Sayfası için Tıklayınız!

Yapımcılığını Osman Sınav’ın ve yönetmenliğini Hakan Kurşun‘un üstlendiği, senaryosunu Yiğit Güralp’in yazdığı ilk bölümü beğeniyle izlenen gençlik dizisi “Doludizgin Yıllar13.bölümü ile yayın gününü ve TV kanalını değiştirerek bundan sonra TRTekranlaraında gelecek olan Doludizgin Yıllar Dizisinin 13.Bölümü olan “ Senden önce… Senden sonra…” 1 Aralık Pazartesi 19.30′da TRT ekranlarında devam ediyor…

Yusuf Ömer Sınav, Selen Seyven, Yılmaz Calayır, Deniz Özpınar, Yağız Bankoğlu, Ceyda Ateş gibi genç ve yetenekli isimlerin; Hüseyin Soysalan, Erdal Cindoruk, Ayşegül İşsever, Mehmet Polat gibi usta oyuncularla başrolleri paylaştığı Doludizgin Yılların bu onüçüncü bölümünün konusu ise şöyle…

Şehzade’nin kaçış planında işlerin yolunda gitmeyişi başta Barış olmak üzere Gülşen, Bekir, Aliço ve Feraye’yi çok zor durumda bırakmıştır…

Bütün bunlar yetmezmiş gibi Cemal ve Şehzade Barış’ı konuşup ikna ederek evine döndürmek üzere yola çıkmış, Adil ve Ahmet’de ortada olmayan çocuklar için endişelenmeye başlamışlardır…

Neşeyle ve büyük bir heyecanla başlayan kaçış macerası giderek yerini bir sert bir onur mücadelesine bırakacak ve finalde tüm çiftliği adeta şok edecek beklenmedik bir sürpriz yaşanacaktır…

Yiğit Güralp‘ın yazdığı senaryoda 13.Bölüm Özet şiirini okumayı unutmayın…

Kaçak

Kimsenin cesaret edemediği
Bir dağa tırmandık biz seninle
Ben ne yorulmana izin verdim senin
Ne de durup aşağıyı seyretmene
Bizi izleyenler vardı her yerde
Senin aklın hep
Daha önce deneyenlerdeydi
Ben ne korkmana izin verdim senin
Ne de benden vazgeçmene

Kimsenin cesaret edemediği
Bir dağa tırmandık biz seninle
Anlattın tutunamayıp düşenleri
Ben ne elimi bırakmana izin verdim senin
Ne de bana güvenmemene
Çocukluğunda hiç görmediğini söylediğin
Uçurum çiçekleri vardı zirvede
Ben çocukluğumda
Çıplak ayak gezdiğimi anlattım sana
Keskin kayalıklar üzerinde
Ve ne benden utanmana izin verdim senin
Ne de bana hükmetmene

Bembeyaz karlar vardı zirvede
Ve bir o kadar da ayaz
Kardan evler, adamlar yaptık birlikte
Sen bana diğer adamları anlattın
Ben de sana diğer kadınları
Ben en çok kardan adamı sevdim
Sen de en ukala olanı
Ve sen öyle güzeldin ki zirvede
Ne aldatmama izin verdin sana
Ne de yalan söylememe

Artık kimsenin erişemediği
Bir dağdayız seninle
Ben şimdi kaçağım
Yaklaşan sesler var bir yerlerde
Ve teslim olduğumu söylemem
Sebep olamaz buradan inmeye

Bu dağa çıkarken
Daha önce hiç yaşamadığını söylediğin
Şeyler öğrettim sana
Rütbelerimi sana verdim
Artık kontrol sende, yüreğimse ellerinde
Yoksa ben ne bırakıp gitmek isterim seni
Ne de izin veririm gitmene

Yiğit Güralp

Doludizgin Yıllar 13.BÖLÜM, Gerçek hayatın içinden eğlenceli, romantik ve macera dolu,  “Doludizgin Yıllar”, Kaçak yepyeni bölümü  ile dostluk, aile, aşk ve hayat adına söylenmemiş bütün sözleri  söylemeye devam ediyor…Bu müthiş buluşma için 1Aralık Pazartesi gecesi 19:30’da TRT ekranları karşısında yerlerinizi almayı unutmayın…

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bu Yazıyı Okuyanlar Bunlarıda Okudular

      50 Yorum var “Doludizgin Yıllar 13.Bölüm Özeti ve Fragmanı”

      • naz 26 Kasım 2008

        supper harıka

      • zelişşşşş 26 Kasım 2008

        ya şiir de çok güzelmiş:) yiğit abi yazmış dimi bunu?

      • rümeysa K 27 Kasım 2008

        acayip bisey olacak vallaha gülsenle barista bi öpüsemediler yani kesin bundada öpüsemezler arkalarinda feraye ve alico varya kesin görürler cok yakisiyolar ama süper olacak simdiden 14.bölümü merak ettim bile haa

      • mR DuRGuN 27 Kasım 2008

        İŞTE BU BÜYÜK “KAÇIŞ”IN HİKAYESİ WALLA MERAKLA BEKLİYORUM 13.BÖLÜMÜ AMA İNANIYORUM Kİ BU BÖLÜM ÇOK AMA ÇOK KEİFLİ OLACAK EEE NEDE OLSA OSMAN SINAV’IN İMZASINI TAŞIYOR…
        DOLUDİZGİN AİLESİ VE SİNEGRAF A.Ş. YE SONSUZ TEŞEKKÜRLER…

      • naz 27 Kasım 2008

        ya superde ben 12. bolumun tamamını ızleyemıyorum neden acaba ya tıklıyorum cıkıol gırmıo nden lutfen yardımcı olurmusunuz?

      • aslannnn 27 Kasım 2008

        doludizgin yıllar devam ettsin bitmesin çok güzel bir dizi anlamı anlayana

      • ZEYNEP GÜREL 27 Kasım 2008

        HAYATIM BOYUNCA YAŞADIĞIM EMİNİM BUNDAN SONRAKİ YAŞAYACAKLARIMIN ÖZETİ YADA AÇIKLAMASI OLAN BİR ŞİİR TEBRİKLER

      • efe 27 Kasım 2008

        finalde sürpriz var diyo ne acaba merak ettim şimdi

      • hüseyin eren uçar 27 Kasım 2008

        bence harika bir dizi. bugüne kadar pek dizi izlemedim hepsi sıkıcı ve açıkcası hani ölesine gibiydi. ama bu dizi tek kelime ile süper tekrarlarını bile izliyorum ve gerçetende mükemmel bir aşk hikayesi var. tabi bekiri de unutmamak lazım manyak komik ya. ama barış ile gülşen çok güzeller inşallah uzun süre devam eder… emeği geçen herkese teşekkürler…

      • kevserrr 27 Kasım 2008

        yaaa harika bir şiir yiğit güralp i bu konuda kutlamak gerek:) tebriklerrr

      • malesef bitti 27 Kasım 2008

        13.bölüm fragmanına baktımda içim geçmiş tekrar tekrar izledimm..süper bi dizi offf.muhteşem keşke hiçç bitesee :) ) ama belki 13.bölümde bitebilir . ama sanmıorm.bşeyi merak edi,orumm nerdeyse çoğu kişi bu diziyi izlio ama reytingler düşük???

      • BJK ÇARŞIIIIIII 27 Kasım 2008

        yiğit güralp burdan tşkler her bölümün şiirleri bir birinden güzel doludizgin yıllar 13 bölüm şiiride çok güzel olmuş başarılarınızın devamını dilerim vee doludizgin yıllar dizi uzun olmasını temenni ederim çok severek ve beğenerek izlediğim dizi.doludizgin yıllar 13 bölüm fragmanı izledim heyecanlı ve güzel merakla p.tesini bekliyorumm BJK KRAL ÇARŞIIII

      • erennnnnnnnnnnnn 27 Kasım 2008

        bende gülşenin barışa aşkına bir şiir yazdım..
        artık iki ben var hayatımda,
        biri senden önce… diğeri senden sonra,
        senden öncekini hiç sorma bana,
        aşktan kaçarcasına koştum yalnızlığa,
        ıssız bir adada bir başıma.
        belki sevmekten korktu yüreğim,
        ya da kanarcasına incinmketen defalarca.
        ben hiçbir aşk görmedim ki
        sonunda acı yerine mutluluk olsun.
        ve karşıma hiç kimse çıkmadı ki
        canımdan çok canım olsun…

        sonra sen çıktın karşıma ansızın
        her yolun sonu sana çıkmaya başladı yavaşça.
        korkuyordum sana bağlanmaktan
        ya da sevip de yalnız kalmaktan,
        belki de hepsi aşkı hiç tanımamaktan.
        içten içe bir sıcaklık ile sardın yüreğimi,
        ben ne bir yağmur gördüm sevdan gibi yağan
        ne de bir omuz buldum başımı koyup
        sımsıkı sarılıp güvenle dayanacak
        şimdi söylüyorum haykırırcasına
        seni seviyorum, sırılsıklam aşığım sana,
        dedim ya artık iki ben var hayatımda
        biri senden önce… diğeri senden sonra,
        ama şunu hiç unutma her nefes alışında,
        ne varsa yaşanmış hayatımda
        hepsi senden sonra……….

        umarım beğenirsiniz. gerçekten bu diziyi çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..

      • deminho 27 Kasım 2008

        ya bu bolüm finalmi bilen verse bi cvb

      • BJK ÇARŞIIIIII 27 Kasım 2008

        ne bitmesi öyle bir şey yokkk arkadaşlar eğer bitseydi niye tekrar oynasın ki herkez birşeyler söylüyor kimseye inanmam ancak OSMAN SINAV çıkıp 13 bölüm final der o zaman inanırım ki öyle birşey yokkk yani inandık güvendik doludizgin yıllar dizinin arkasında durduk ve tekrar başladı eğer öyle birşey olsaydı başta derdi osman sınav 13 bölüm sonra final diye doludizgin yıllar uzun yıllar devam eder inşlah çok sevdiğim dizi BJK KRAL ÇARŞIIIIIIIBİTMESİNE KARŞIIII

      • At Full Speed Years 27 Kasım 2008

        final olacağını sanmıyorum soranlar rahat olsun trt bırakmaz bu diziyi reytingler sadece 2000 eve bağlı reyting ölçüm cihazlarıyla ölçülüyor o 2000 kişi zevksizse yapacak bişi yok demektir bölüm sonunda sürpriz diyor bana kalırsa atın sahibi gelir çünkü 12. bölümde irfanın çiftliğinde barış a bir bakışı wardı orada zaten birşeyler olacağını sezdim olacağınada eminim herkes kendine cici baksın At Full Speed Years diliyorum :)

      • hamide sönmez 27 Kasım 2008

        eren senin şiirde ii olmuş ama bu filmin finali ne olur olmasın sizi çok seviyorum özelliklede(BARIŞ VE GÜLŞENİ)(:

      • irem_doludizgin yıllar 28 Kasım 2008

        eren arkadaşımızın şiiri de süper olmuş barış tutuklancak mı gülşeni ağlatmayın :(

      • SHİFA 28 Kasım 2008

        NOOOLLLUUUURR HEMEN BİTMESİN YAA!!!!! BU DİZİYİ ÇOK SEVDİM HEMEN BİTERSE ÇOK ÜZÜLÜRÜM!!!

      • çisemm 28 Kasım 2008

        ya ben bu diziye bayılıorumm çokk güzellll ….. keşke barışla tanışma imkinımm olsaa KEŞKEEE …. BAŞARILARR……..

      • buse 28 Kasım 2008

        ya filmin finalinde derken sonunda demek istemişlerdir bence öle bişe olsa hem söylerlerdi hemde final diye yazarlardı.fragmanına bayıldım bu hafta patlayacak gibime geliyo reyting işine gelince bu filmi duymayan var duyup izlemeden o film sıkıcı diyenler var bence biz bu filmi onlara bikere izletsek onlarda bu filmin hastası olacaklar gibime geliyor bunun için tanıdığımız herkese bu filmi önerip izletelim ben öle yapıyorum

      • kardelen duru 28 Kasım 2008

        gerçekten güzel bi şiir umarım bitmez bu dizi severek izliyoruzzz…sonsuz tşkrler…..

      • byz 28 Kasım 2008

        BENCEDE ARKADAŞLAR BU BÖLÜM FİNAL FALAN DEĞİLDİR YA ÖYLE BİŞİY OLSA SİTEDE SÖYLERLER İLK BAŞKA BU ARADA ŞİİRLERDE SÜPER…

      • azra balık 28 Kasım 2008

        bn bu diziyi çok seviyorum bu bölümüde diğerleri gibi süperrrrr

      • rumeysa 28 Kasım 2008

        süper bi dizi her bölmünü merakal bekliomm….hepinzi çok seviom
        barış ve gülşende birbirine çok yakışıolar…:)

      • aysenn 29 Kasım 2008

        ya bi yerde cemal ve şehzade yazıyoya sanırım orda cemal ve saliha yazcaktı dimi???

      • rümeysa K 29 Kasım 2008

        sayin rümeysa senle farkli kisiyiz sakin karistirmayin bende rümeysa k yaziyo ne sacmaliyosunuz reytingler falan düsük degil yüksek

      • simsek_iso 29 Kasım 2008

        SAYGI DEĞER DOLUDİZGİN YILLAR AİLESİ LÜTFEN DİZİYİ BİTİRMEYİN BN WE DİĞER ARKADAŞLAR BU DİZİYE BAYILDIK ÇOK GÜZEL DİZİ FİNALE ŞİMDİ GİTMEYİN AMA FİNALDE ŞÖLE BİŞE OLACAK DİZİ BAŞLARKEN GÜLŞEN BARIŞ FERAYA FLN ATA BİNİYOLAR YA O MU FİNAL OLACAK HEPSİ ATA BİNİYO GALİBİ AMA LÜTFEN BİTİR MEYİN DİZİYİ NE İSTERSENİZ YAPIN ŞACMA FLN YAPIN BİZ GENEDE İZLERİZ LÜTFEN BİTİRMEYİN SEWGİLİ OSMAN SINAV WE DOLUDİZGİN AİLESİ DİZİ BİTMESİN LÜTFEN

      • simsek_iso 29 Kasım 2008

        SLMLAR BN GENER :D BARIŞ FERAYA GÜLŞEN BEKİR ALİÇO BNCE Bİ TANE ATI BOYASINLAR BEYAZA JANDARMALAR ARIYO YA ÇİFLİĞİ İRFANDA GÖRSÜN ALIR GİDER ATI SONRA NE OLUR BİLEMEM !!! :D :D DİZİNİN BİTMESİNİ İSTEMİYORUZ LÜTFEN HEP DEWAM ETSİN DİZİMİZ SAY DEĞER OSMAN SINAV WE DOLUDİZGİN YILLAR AİLESİ

      • yooseef:)) 29 Kasım 2008

        yhaa bu dizii süper ötesii bea..:))şiirlerdee mükemmel ztn..dha ne denebilirkii…bi ömür devam etsin sakın bitmesin..rating fln yalan bundan başkaa dizi islenmeskii…:D:D

      • erdoğan 29 Kasım 2008

        çok güzel bir dizi merakla bekliyorum acaba büyük şok ne olacak bana göre bekir gülşene kşkını itiraf etmesinden dolayı gülşenle barış kaçacak

      • gözdeee 29 Kasım 2008

        yha müthiş bi film yha televizyonda izliyorum sora gelip aynı bölümü aynı zevki alarak internette izliyorum böyle bişi olamaz yha bittim adete bu filme harbii yha ama ferayeyi sevmiyom yhaaa

      • zeynep 29 Kasım 2008

        finaldeki süpriz ne acaba ya

      • dderya 1 Aralık 2008

        ya gerçekten 13. bölüm son değil dimi. atv diziyi 13 bölümde bitirme kararı almıştı reytinglrden dolayı son olmaz inşallah bu bölüm giderek daha güzel olo çünkü

      • hazal löbüt 1 Aralık 2008

        naptınız usta sizya ben burda bittim herbir agız siir yazar olmus eren süpersin sizlerde millet

      • cem canatar 1 Aralık 2008

        slm doludizgin yıllar ailesi ben hayatımda hiç dizi sewmem ama cok büyükbi doludizgin hayranıyım haftada en az 3 kere izliyorumdur we kesinlikle bitmesini istemiyorum eğer bu dizi biterse bnmde hayatım biter demek cünkü her hafta beklediğim bişi oluyor lütfen diziyi kaldırmayın

      • hande özkan 1 Aralık 2008

        ya bi öpüşemediler gitti ya kesin bu bölümde de bişeyler olur yusuf birz utangaç ayrıca dizi bitmez bu bölümün sonunda bişey olcak diyorlar bu kadar seveninin olması çok güzel umarm devam eder herkes izlemeye devam etsin BARIŞ&GÜLŞEN

      • leyyinlisan 1 Aralık 2008

        dizi süper ama ben bekiri çok beyeniyorum,espiriler güzel aynı anda oyunu mükemmel.başarılar herkeze saygılarımla

      • B-NN-R 1 Aralık 2008

        yaa bayılıyorum bu diziye nolur bitmesin reytingler yaLAN bu kadar seveni varken kolay kolay bitmez
        bu bölüm süper yaa GÜLŞEN İLE BARIŞ ı çook seviyorum birbirlerine çok yakışıyolar inş ayrılmazlar biz onları çok seviyoruz merakla bekliyorum 13.bölümü finaldeki sürpriazi de çok merak ettim doğrusu güzel bişidir inş

      • KÜBRA 1 Aralık 2008

        Doludizgin Yıllar’ı ilk bölününden belli izliyorum çok güzel bir dizi (barış ve gülşen çok yakışan bir çift olmuşlar …)

      • merwe 1 Aralık 2008

        yaa dizinin hayranıyım hiç kaçırmıorum böle devam etsin hiç bitmesin barışla gülşeni de çok seviorum bu bölümü de sabırsızlıkla bekliorum:)doludizgin yıllar ekibini seviorum:):):):)):))))))

      • gamsız 1 Aralık 2008

        off yaa çok güzel olmuşş bu bölümde ne bitmesi ya azınızdan yeller seller alsınnn

      • tuna 1 Aralık 2008

        evet dizi mükemmeldi gerçekten de final finalmiş kötü bitti sonu diziyi bitirceklerine inanmıyom arkadaşlar bence bitmez zaten düzelmeye başladı reytingler…işin açıkcası 14. bölümü nasıl beklicem hiç bilmiyom keşke bayramdada gösterselerdi….

      • Ahmet Kemal Telcioglu 1 Aralık 2008

        cok insallah cok uzun süre devam eder bayılıyoorum bu filme

      • berk 2 Aralık 2008

        süperrr bir diziyyy ya her bölümünü heyecanla beklıorum bu bölümüde süperdiiiii:D 14.bölümü iple cekiyorummmmm.

      • simsek_iso 2 Aralık 2008

        ya 14 üncü bölüm olcak dimi bn göremedimde hep oluyo duyukarıda 14 bölüm pazartesi trt ekranlarında die şehzade ölse dizi biter yni öldü mü bilen warsa lütfen sölesin sewilen dizi doludizgin yıllar bitmesin lütfen ondan baska dizi izlemiyorum lütfen bitirmeyin

      • Nur 3 Aralık 2008

        TRT1 03.12.2008 sabaha karşı 02.20 13.Bölüm tekrarı var aynı akşam 19.30 yeniden yayınlanacak ve Pazartesi akşamı yeniden verilecek fragmanda 13.bölüm var ama umarım 14.Bölüm yayınlanır.
        Tekrar izlememizin dizinin devamlılığı için bir yarar sağlayacaksa hepsini tekrar izleriz.

      • sena yıldırım 13 Aralık 2008

        süpeeerrrrrrrrr

      • tuncay con 1 Şubat 2009

        dolu dizgin yılların en son bolumunu izlemek istiyorum ama acmadı neden bilen varsa yardım etsin????*

      • EZOO 7 Şubat 2009

        BU DİZİ ASLA BİTMEMELİ ARKADAŞ…

      Yorumu Yanıtla