header image
    Twitter yüklenirken lütfen bekleyiniz Osman Sınav Fan Twitter
Son Güncel Duyuruları Osman Sınav Twitter'dan Takip Edebilirsiniz!
7000'i aşkın Osman Sınav Fan Hayranları arasına katılmak için Tıklayınız!
Osman Sınav Fan Hayranları Facebook Sayfası için Tıklayınız!

Sabah gazetesi yazarlarından Yüksel Aytuğ’un “Dörtnala Kalkmadan” yazısını paylaşıyoruz…

atv’nin dizisi Doludizgin Yıllar’ın yayınına son verileceği dedikoduları üzerine dizinin fanatikleri, Yakından Kumanda’yı mesaj yağmuruna tuttular. Belli ki dizinin “kemik” bir izleyici kitlesi oluşmuş. Ama gelin görün ki, bu durum her nasıl oluyorsa reyting ölçümlerine yansımadı ve atv yönetimi diziyi yayından kaldırdı. Diziyle ilgili düşüncelerimi daha önce bu sütunlarda belirtmiştim. Bana göre eli yüzü düzgün, izlenebilir kıvamda, ince mesajlarla örülü, samimi bir gençlik dizisiydi.

ddy-bitmesin-1.png Her Osman Sınav yapımı gibi Doludizgin Yıllar da biraz ağır istim tutacağa benziyordu. Örneğin, Kurtlar Vadisi 10 bölümün ardından listelerde yukarılara çıkmıştı. Ama çetin rekabet koşullarında atv o kadar sabır gösteremedi ve dizi, tırıstan dörtnala kalkamadan “sucuk olmak üzere” Surdibi’nde kaçak kesim yapan kasapların yolunu tuttu…

Etiketler: , , , , , ,

Bu Yazıyı Okuyanlar Bunlarıda Okudular

      37 Yorum var “Yüksel Aytuğ- Dörtnala kalkamadan…”

      • aysenn 11 Ekim 2008

        tabi tutmıyacak bi dizi deil

      • cigdem aslan 11 Ekim 2008

        umarım dizi bi kanalda yayına dewam edecektır ama trt dense fox olsa daha bı ıyı olur sankı cunku fox smdıye kadar bı cok kanalın sahıp cıkmadıgı dızılerı arkasında durarak alan ve dewam ettıren bı kanal ama hangısı olursa olsun dızı yeterkı dewam etsın sevgıler herkese…

      • Gürkan GÖKÇE 11 Ekim 2008

        sayın YÜKSEL ALTUĞ burada bir yere çok iyi değinmiş.OSMAN SINAV ne yaparsa yapsın çok güzel oluyor ve yaptığı iki dizi hariç bütün diziler yavaş yavaş izlenme rekorları kırdı ve bunun en iyi örneği de “KURTLAR VADİSİ” adlı gerçek bir hikayeden esimlendiği dizisidir ve hala izlenme rekorları kırmakta başka bir söze gerek yoktur herealde teşekkür ederim . . . 54 :D

      • TUĞBA TORAMAN 11 Ekim 2008

        YÜKSEL AYTUĞ GERÇEKTEN OLAI EN GÜZEL ŞEKİLDE AÇIKLAMIŞ AMA DEDİĞİ GİBİ KAYBEDEN YİNE ATV OLACAK HERŞEYDEN ÖNCE UNUTMAMALI Kİ BU BİR OSMAN SINAV PROJESİ REYTİNGLER FIRTINA ÖNCESİ SESSİZLİK Dİ… SESSİZLİK BİTTİ İZLEYİCİ KENDİNİ GÖSTERDİ ATV BU KASIRGA DA ARTIK BOĞULACAK HATA BİR KERE YAPILIR..

      • hakan sarı 12 Ekim 2008

        bu atvdekilerin hepsi şerefsiz nasıl bitirirler böle bi diziyi anlamıyorum allah bunalrı nasıl biliyosa öyle yapsın hepsi salak we gerizekalıbu dizi dewam etmeli bence süper bi diziydi forever”yusuf ömer sınav vs osman sınav”

      • güler .... 12 Ekim 2008

        nereye kaldırıyorlar zaten yaaa tavukmu kaldırıyorlar anasını satimm alla allaaaaaaaaaaaa

      • nisan şişman 12 Ekim 2008

        neden osman sınavın yapıtları böyle oluyor anlamıyorum çok kaliteli filmler ama hep bi sorun çıkıyor lütfen kurtlar gibi kapıları açmak gibi bunuda yarıda bırakmasınbiraz dirensin sonunda harkes anlıyacaktır kalitesini

      • gül güzeli 12 Ekim 2008

        tutmayacak dizi olsa osman sınav yapmaz dı bi kere heralde tutacak bu arada çok sevindim devam edeceğine:D:D:D:D:D

      • taha yasin yuksel 12 Ekim 2008

        bir diziyi bu kadar kolay harcıyacaklarsa saçma sapan bir dizi olan annem bir melektir onu kaldırsınlar . bu dizide hiç bir mesaj yok saçma sapan şeyler anlatıyolar başka bi kanalda devam etsin doludizgin yıllar bugune kadar yapılmış en gusel dizi

      • musty0069 12 Ekim 2008

        bence de dizi artık atv de izlenmiyor eskiden en iyi diziler atvde olurdu şimdi yok selenaymış yok kayıp prenses miş saçma çocuk şeyleri var hayatımda izlediğim en saçma dizilerden biri olan elif,gurbet kuşları gibi diziler yine atv de

      • cansu 12 Ekim 2008

        dizi cok ğüseldi kısıorus böle olmasına yayınlanmasına hep destek yhaa

      • YAĞMUR 12 Ekim 2008

        bencede böyle mükemmel bi dizinin yayından kaldırılması çok ama çok saçma kesinlikle kaldırılmasın belki reytingler sonradan yükselebilir.

      • canberk 12 Ekim 2008

        bu diziyi nası kaldırıyosunuz izleyiciye yazık deilmi herkez bi sonrakı bülumu heycanla beklerken sız dızıyı yayından kaldırıosunuz ama ins. baska bı kanal yayınlar diziyi bu dizi izlanme rekorları kıracak mukemmel bı dızı atv de geri almak yıtrınır saten daha izlemicem atv kanalını tv listesinden sildim

      • fikret uslu 12 Ekim 2008

        atvyı de bu hukumet aldıgı ıcın artık boyle guzel dızıler yerıne dını dızılere yer werecekler sanırım.bu halk hangı dızıye reytınk yapacagını bılmıyor zaten,cunku toplumumuzun bı cogu cahıl.cahıl olmasa yuzde bılmem kac oyla bu humumetı basımıza ustuste getırmez.ben kolay kolay dızı ızlemeyen bırıyım ve hayatım boyunca dızı sonunda sonrakı bolumun ne olacagını merakla bekleyıp,mantık,genclık,duygu dolu bu yapıma haksızlık yapanlar goreceklerdır osman sınav ve ogrencılerı cok emınımkı kazanacaklar.boyle bır dızıyı hangı kanal kacırmak ısterkı…

      • halil 12 Ekim 2008

        dizinin devam etmesini istiyoruz zatenenheyecenlı yerinde kalmıştı lütfen acil bi kanalla anlaşın………………………..

      • seref hasgul 13 Ekim 2008

        cok guzel bir dizi genclere yani bize hitap eden bir dizi.

      • tuna 13 Ekim 2008

        arkadaşlar hepinize katılıyorum…inşallah kaldırmazlar kaldırırlarsa diziyi gerçekten üzülcem.atv gerçekten çok ayıp etmiş ve inanıyorum ki atv çok pişman olacak ama iş işten geçmiş olacak…arkadaşlar dizimize sahip çıkalım …

      • Ceyar 13 Ekim 2008

        Nasıl olur da bu kadar harika bir dizi kaldırılır anlamış değilim. Abuk subuk diziler (benim annem melek selena kayıp prenses) varken sen kalk son dönemlerin en güzel gençlik dizisini kaldır. Bu kadar cahillik olur mu arkadaş? İnsallar başka bir kanalda devam eder de osman sınav yine izlenme rekorlarını altüst eder. Atv de anlar saçmaladığını. Ama son pişmanlık fayda etmeyecek herzamanki gibi…

      • TUĞBA TORAMAN 13 Ekim 2008

        ASIL PATLAMA ŞİMDİ OLACAK ASLINDA FİLM EN HEYECANLI YERİNDE TAKILDI DEWAMI GELİNCE DAHA YOĞUN BİR İLGİ OLACAK VE ATV BU DA SANA SENİN YAPTIKLARINA KARŞILIK BİZ ŞAHHH DEDİK ŞİMDİ SIRA MAT DEME ZAMANI DİZİMİZ TEKRAR BAŞLAYINCA EN BÜYÜK HAMLE BİZİMDİR….

      • tugba 13 Ekim 2008

        DOLUDİZGİN İ GERİ İSTİORUZZZZZZZ

      • gülay istif 13 Ekim 2008

        yaa helal olsun yaa bu dızı kesınlıle kalkmamalı suer bı dızı ya buna katılmıorum bole olmamalı n yakın zamnda dızıyı ekramnlarda gormek ıstıyoruz osman abı nolurr:(

      • MuCaHiT_OzR 13 Ekim 2008

        ATV ÇOOK PİŞMAN OLACAKSIN BU DİZİYİ KALDIRDIGIN İÇİN

      • cilgin_matrax 14 Ekim 2008

        ATV PİŞMAN OLACAK TABI KACIRDIGINA YANSIN ARTIK

      • sinem açıkel 14 Ekim 2008

        süper bi dizi tabii ki devam edecek.ortada o kadar kanalıboş yere meşgul eden diziler var ki.. atv nin zaten huyu bu sıkışınca bitirio kaç diziyi bitirdi bu yeni deil.. rekabet gibi bi çabaları yok ki ..

      • barbaros özbek 14 Ekim 2008

        öncelikle devam edeceği için çok mutluyum atv kaybetti kaç gündür atv izlemiyorum evine reyting aleti yerleştirilerleri de kınıyorum resmen beş para etmez dallasvari veya çocukların ruhsal durumunu bozan selena kayıp prenses gibi binbir gece gibi dizilere pirim yaptırdıkları için resmen TÜRKİYE’de kaliteyi mahvetti � i reyting aleti yerleştirilenler TÜRKİYE’de herkesin evine reyting aleti yerleştirilsin de ben göreyim bakayım en çok hangi yapımlar izleniyor doludizgin yıllar için mesaj atan herkese teşekkür ederim

      • adsız 14 Ekim 2008

        bencede atv pişman olacak ayrıca ben artık atv izlemiyorum …..

      • Anonim 14 Ekim 2008

        ulan BİKEREDE BENİM İZLEDİĞİM Bİ DİZİ TUTSA ŞAŞARIM!!!! ANASINI SATIM BEE….O DİĞER SAÇMA DİZİLERDE VARRYA KİM İZLİYO YAAA….

      • deniz emin 15 Ekim 2008

        atv çoq ağlarsn kanka ben diyimn

      • yenimahalle 15 Ekim 2008

        kahrolsun atv

      • ayşegül 15 Ekim 2008

        arkadaşlar adamlar iyiden anlamıyoki atv de izlenecek bişey kalmadı reytink aletlerini takanlar kadın programlarına devam etsinler inşallah dizi devam eder.güzel bi diziyi kaybetmek istemiyorum bütün diziler saçmalıyolar düzgün bi dizi bulduk devam etsin.

      • ONLY_YOU 15 Ekim 2008

        yaw nerde kaldı 9 bolum yanı ıllahı bas bas bagıracakmıyızz ayda yılda bı guzel dızı cıkıo onunda gostermıolar bu turkıyenın ne bıcm medyası var ben anlamdım yaaa DOLUDİZGİN YILLAR GENCLER BIRAKMAYIN DIZINIZI KALDIRSNLAR HADI NERDESINIZZ

      • özlem nur 15 Ekim 2008

        ya böle bi diziyi nasıl kaldırdılar hayret doğrusu atv kendisi kaybetti bir an önce dizimiz geri gelsin

      • mert akinci 16 Ekim 2008

        yaw nasi bitirirler anlamiyom çok güzel bir diziydi yazik ya hemde çoookkk yazikkk

      • elıf 16 Ekim 2008

        lütfen devam yyaaa lütfen

      • fırat üner 20 Ekim 2008

        tbrikler trt inş asla bitmez dizi ……

      • hümeyra koç 23 Ekim 2008

        kesinlikle yüksel aytuğ çok halkı bn tam bi filim hastasyım. kesnlkle doludizgin yıllar hayatmda izledğm dier dizilere benzemiyor. osman sınavı çok tebrik ediyorum zaten yaptığı her film olay oluyor…

      • ilkin kadem 28 Ekim 2008

        DİZİNİN DEVAM ETMESİNİ BENDE HERKES GİBİ İSTİYORUM FAKAT SAAT 19.30 ÇOK ERKEN BAŞLIYOR.BİZİM GİBİ ÇALIŞAN İNSNALAR İÇİN ERKEN BİR SAAT

      Yorumu Yanıtla